Klachtenregeling
Wanneer u niet tevreden bent over de dienstverlening van Kroep Steghuis Bewindvoerders kunt u uw klacht kenbaar maken door een mail te sturen naar info@ks-bewindvoerders.nl of een brief naar Kroep Steghuis Bewindvoerders, Postbus 40009 7504 RA Enschede. Vermeld duidelijk in het onderwerp dat het om een klacht gaat.
Klachten zullen als volgt worden behandeld:
- Klachten kunnen worden ingediend door cliënten en ex-cliënten van Kroep Steghuis Bewindvoerders welke zich desgewenst kunnen laten vertegenwoordigen door een gemachtigde.
- Klachten dienen schriftelijk (per post aan: Postbus 40009, 7504 RA Enschede, of per e-mail aan: info@ks-bewindvoerders.nl) te worden ingediend. Uit het onderwerp dient duidelijk op te maken te zijn dat het gaat om een klacht.
- Binnengekomen klachten worden door ons geregistreerd en de klager ontvangt binnen drie werkdagen na binnenkomst van de klacht een ontvangstbevestiging.
- De klacht zal indien mogelijk worden behandeld door een andere persoon dan degene op wie de klacht betrekking heeft.
- De klachtbehandelaar zal binnen vier weken na ontvangst van de klacht inhoudelijk schriftelijk reageren op de klacht.
- Indien de klager het niet eens is met de beslissing van de klachtbehandelaar staat het de klager altijd vrij om de klacht voor te leggen aan de kantonrechter die toezicht houdt op de van toepassing zijnde maatregel (curatele, bewind en/of mentorschap).